Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 november 2011

10 Voordelen

Het hebben van een hersentumor heeft tien voordelen namelijk:

  1. Je hebt een mooi blogonderwerp
  2. Je krijgt veel aandacht
  3. Je kunt over maffe dingen schrijven,men denkt toch ach ja,zijn hersens he..... 
  4. Het brengt wat spanning in je leven 
  5. Je hoeft niet te werken 
  6. Een betere kijk op het leven hebben. Beter weten wat van belang is 
  7. Je blijft niet uitstellen wat je graag ooit wilt hebben of iets wat je graag ooit zou willen doen
  8. Het doet je beseffen dat je zelf iets van je eigen leven moet maken, een ander kan dat niet voor je doen 
  9. Door ziek te worden leer je jezelf enorm goed kennen en hopelijk ook te accepteren
  10. Je irritatie laten blijken aan bepaalde personen en zeggen sorry bijwerking medicatie... 
Wie helpt me? Elke blogvolger mag een voordeel opnoemen/verzinnen. Hoe gekker hoe liever hoe beter ;-)

edit 30/11 Zo, dat zijn er al heel wat. Conclusie: een hersentumor kan ik echt iedereen aanraden! ;-)

13 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

1.Je hebt een mooi blogonderwerp
2. je krijgt veel aandacht
Verder zal ik niet gaan want dan blijft er voor anderen niets meer over. Knuffel

Davy zei

Jullie zijn met zijn tweeën dus dat mag en ze staan in de lijst :-)

Karin zei

Je kunt over maffe dingen schrijven,men denkt toch ach ja,zijn hersens he..... :p

Davy zei

Staat ook in de lijst Karin :-)

Anita van Waterschoot zei

Het brengt wat spanning in je leven :0 (understatementje)

Anoniem zei

je hoeft niet te werken

Davy zei

Tja, niet hoeven niet hoeven. Ik hoef het niet nee maar doe het wél! Anderen MOETEN werken, ook met hersentumor.

Anoniem zei

Een betere kijk op het leven hebben. Beter weten wat van belang is ,
Stiefmoe

Han en John van Nimwegen zei

Dát is een heel goede, stiefmoe!

Anoniem zei

Ha Davy,

Mag deze op je lijst ?? Je blijft niet uitstellen wat je graag ooit wilt hebben of iets wat je graag ooit zou willen doen

Stiefmoe

Davy zei

Tuuurlijk mag dat stiefmoe ;-)

Anoniem zei

het doet je denk ik beseffen dat je zelf iets van je eigen leven moet maken, een ander kan dat niet voor je doen. Door ziek te worden leer je jezelf enorm goed kennen en hopelijk ook te accepteren...

xx je nichtje

Anoniem zei

je irritatie laten blijken aan bepaalde personen en zeggen sorry bijwerking medicatie...