Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 november 2011

Afspraken

Zo, de auto-wintercheck is bij een nieuwe/andere garage gepland en dan issie weer helemaal tiptop in orde als ik begin december naar het 40 feestje van nichtje Chantal in Z-Vlaanderen ga. Van de week ook even naar de huisarts want ik heb al een poos last van mijn benen en dan vooral mijn rechterbeen: steken, soms branderig gevoel en ik maak me wat zorgen. Misschien een slechte doorbloeding? Hopelijk niks vanuit mijn hersenen maar ik wil niet op de zaken vooruit euh LOPEN.

3 opmerkingen:

Karin zei

Mmm,da's dan minder.... Snel naar de doc!

Han en John van Nimwegen zei

Wat zei dokkie over je winter-rechter-been?

Davy zei

Ze heeft me onderzocht en dag erop heb ik nuchter twee buisjes bloed laten afnemen én ik moest een urinemonster meenemen. Even afwachten dus of daar nog iets uitkomt.