Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 december 2010

K*T-K

Vandaag in de Inbox:
Een oom van me heeft nog maar kort geleden te horen gekregen dat hij longkanker heeft en hij zit nu midden in de behandelingen. Een vrijwilliger van mijn Hulpdienst heeft prostaatkanker en weer een andere borstkanker en zij heeft vijf chemokuren gehad dit jaar; de laatste volgt over een week en in januari begint radiotherapie. Haar man is overigens overleden aan een hersentumor. Ze schreef:

"Zelf blijf ik vechten per dag om weer te worden die ik was.
Ik blijf geloven in beterschap ook in het nieuwe jaar. En hoop dat ik in 2011 nog steeds een stapje verder kom, met de liefde van jullie in welke vorm dan ook."

Sjaak en ik laten elke maand wat van onze rekeningen afschrijven ten behoeve van het KWF en ik wil iedereen vragen om papieren kerstkaarten te laten voor wat ze zijn en in plaats daarvan wat te doneren. Je kunt als alternatief e-cards sturen bijvoorbeeld.
Hoe het mijzelf ook mag vergaan in 2011, de Hersenstichting Collecteweek zal ik weer coƶrdineren in de gemeente van 31 januari tot en met 5 februari 
Hersenstichting-KWF......hersenkanker....

1 opmerking:

Anoniem zei

Done!
Mooie feestdagen en goed volgend jaar en verder.