Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 december 2010

Duim

Vanochtend mijn linkerduim bezeerd. Ik had mijn auto geparkeerd omdat ik naar het postagentschap en wat winkels wilde. Die parkeerplaats was een soort van ijsbaan en toen ik met mijn boodschappen terug naar de auto liep viel ik bijna op m'n snufferd en je eerste reactie is dan om je ergens aan vast te willen pakken en ik sloeg met mijn linkerhand tegen een in de weg staande automobiel. AUWAAAAH! Meteen wat ijs erop gedaan want dat lag er toch :-). Ik denk dat mijn duim gekneusd/verstuikt is en de auto had niks ;-).

 Ach, is weer eens wat anders dan dat geleuter over hersengezwellen. Tijd voor een liedje:

2 opmerkingen:

Unknown zei

*kusje op zere duim*
Doe je wel voorzichtig met dit ijsbaan weer?

Godley & Creme... dit is één van de nummers die ik grijs gespeeld heb in mijn tienerjaren en ik weet nog steeds niet waarom ik het zo speciaal vond. (Ik hou er nog steeds van trouwens)

Anoniem zei

Hoi Davy,
Toen ik je duim zag, dacht ik gelijk "kusje", maar dat heeft Inge ook al bedacht.
Truus.