Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 december 2010

Hela Hola

En van je hela, hola, houdt er den moed maar in / Houdt er den moed maar in, houdt er den moed maar in (En van je hela hola, houdt er de moed maar in / Houdt er de moed maar in, houdt er de moed maar in).
moe·de·loos bn, bw zonder vertrouwen in de goede afloop van iets

4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Elke minuut dat je moedeloos bent gaat af van de tijd die je kunt genieten!
Bron: Bart Verbeeck

Karin zei

Ja,moed kan ik je niet geven davy.......wel virtueel een paar warme armen die ik om je heen sla... (maar of je daar nu wat aan hebt.....) Sterkte kerel! xx

Davy zei

Bart had gelijk Han. En nu ga ik lekker in de armen van Karin liggen: mmm, lekker warm en knus!

Anoniem zei

Wat Karin zegt daar sluit ik me helemaal bij aan.
Ook ik wil jou troosten als je je rot voelt,
een dikke knuffel van Truus.