Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 september 2010

90

Nu ik de veertig gehaald heb, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ik opeens in de "veilige zone" zit en me niks meer kan gebeuren. Onzin want niemand is onkwetsbaar en immuun voor het leven! Toch ben ik blij met m'n nieuwe eerste cijfer want als dingen in 2006 anders waren gelopen was ik op 35 blijven steken...
Mijn husband zit nu helaas in de lappenmand en denk ook eens aan hem! Sjaak voelt zich al een poosje niet lekker maar bloed- en urineonderzoek gaven niet echt uitsluitsel en we weten alleen dat zijn bloeddruk te hoog lijkt en dat hij teveel witte bloedlichaampjes heeft wat wijst op iets onder de leden. Verder onderzoek is dus nodig en hopelijk is het niet ernstig. Het is toch wat als je 50+40 bent hè?

3 opmerkingen:

kaatje zei

Beterschap voor Sjaak, hopelijk snel duidelijkheid met bijbehorende oplossing.

SchoonZussie zei

Heeeeeeeeeeyyyyyyyy Sjakie, snel weer opknappen hoor!

Lfs
X

Unknown zei

misschien helpen Belgische lapjes, heb je die al geprobeerd?
*geeft Sjaak echte verse Belgische lapjes*
't kan nooit kwaad om te proberen eh?
Knap maar vlug op!
xx
Soefke