Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 september 2010

Pfoing

Afgelopen zondag had ik een beetje pech: voor het eerst van mijn leven een lekke autoband. Ik reed op een smalle weg hier bij de sluizen en mijn tegenligger type tank wilde niet echt aan de kant en ik raakte net een soort van stoep met m'n rechter voorwiel. BONK! Met 20,30 km/h thuisgekomen (was nog maar 2 km van huis), maar ik heb geen reservewiel/-band dus later werd tuut opgehaald alsof 'ie total was en naar de garage in Zeist gebracht. Goodyear band was niet op voorraad en een goede Bridgestone vervanger kwam de volgende dag en werd rechtsachter gemonteerd (i.v.m. voorwielaandrijving weer twee dezelfde banden voor) zodat ik otootje dinsdag weer kon halen. De totale kosten vielen me gelukkig mee en dat beschadiginkie van de velg, daar kan ik mee leven; ook weer meegemaakt zullen we maar zeggen/schrijven en er zijn veel ergere dingen (o ja joh, vertel. nee, geen zin, andere keer).

2 opmerkingen:

kaatje zei

Zeg tuut wat is dat nou toch, je bijna jarige bestuurder zomaar laten staan? Foei!

SchoonZussie zei

Als de tuut morgen maar in orde is.
See U2 tomorrow :o)
Lekker smullen mmmmm

Lfs