Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 september 2010

Oude liefde roest niet?

Toch leuk dat je online kunt zoeken naar oude liefdes. Ik heb twee vrij recente foto's gevonden van jongens die ik errug leuk vond namelijk P. en H. Ze zijn natuurlijk flink veranderd maar je kunt nog goed zien dat zij het zijn. Toch roest oude liefde wél want ik heb niet meer zoiets van wow, die is leuk! ;-)

(wel onherkenbaar gemaakt natuurlijk om te voorkomen dat ik word aangeklaagd)

2 opmerkingen:

kaatje zei

Ja maar zo kunnen wij niet mee oordelen...da;s niet eerlijk;-)

Davy zei

Het leven is hard Kaatje ;-)