Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 april 2010

Emancipatie 2010

Het kan dan wel 1 april zijn maar dat wil nog niet zeggen dat je geen eigen mening meer mag hebben. Daarnet werd tot drie keer toe belletje getrokken en toen ik het meisje van een jaar of acht erop aansprak zei ze met een engelengezichtje: "Dat moest ik van mijn vriendje". Ik probeerde een gesprekje met haar aan te knopen en zei dat je niet zomaar alles moet doen wat een ander zegt en dat je ook voor jezelf moet opkomen maar er kwam niets anders uit dan "Dat moest ik van mijn vriendje". Hopelijk ziet ze snel in dat ze niet alles van 'r vent voor zoete koek hoeft te slikken! :-)

1 opmerking:

Han en John van Nimwegen zei

Kweenie of t iets met emancipatie te maken heeft, tis oook wel lekker makkelijk om zoiets te zeggen natuurlijk. Misschien toch best wel een slimme meid.