Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 april 2010

3

Wat te bloggen? Ik heb last van een bloggers block. Ik kan mijn wegblog vullen met allerlei kleine en onbetekenende dingetjes (bijv. dat we een nieuwe TV hebben) maar wie zit daar op te wachten? Misschien is geen nieuws toch goed nieuws?
 Maar over drie dagen zijn we alweer drie jaar getrouwd en dat is toch wel noemenswaardig. HOERA! (3x) :-)

3 opmerkingen:

kaatje zei

*roept alvast 3x hoera voor Davy en Sjaak*

SchoonZussie zei

Ja,dat is toch wel nieuws! :-)

Lfs

Han en John van Nimwegen zei

hoera, hoera, hoera