Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 april 2009

Merci

Ik ben afgelopen woensdag, de dag na de MRI, terug naar de polikliniek neurologie van het UMC gegaan. Niet voor mezelf maar dit keer met Theo en zijn vrouw. De naamgenoot van mijn vader heeft een poosje geleden een herseninfarct gehad en ik ben met hen meegegaan omdat ik als vrijwilliger en patiënt inmiddels aardig de weg weet in het ziekenhuis. Ik had al een doosje Merci chocola gekregen maar nu kreeg ik vandaag ook nog een Sudoku puzzelblok. ZO LIEF! Ik weet weer waarom ik mensen rijd en begeleid :-). En o ja: MERCI UMC AZU voor de goede zorgen!

1 opmerking:

Han en John van Nimwegen zei

Tof dat je vrijwilligerswerk zo goed bevalt, wij beginnen binnenkort ook in het ziekenhuis in Oostende.