Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 april 2009

Lieve mensjes

Vanmorgen ben ik met mevrouw H. naar het Diakonessen ziekenhuis in Utrecht gegaan. Mw. H. is een lief klein Indisch mensje en morgen gaan Sjaak en ik met een ander lief klein mensje naar het UMC AZU namelijk mevrouw G. AKA schoonma. Moe wordt morgen geopereerd aan een wondbreuk en de verwachting is dat zij ruim een week in het ziekenhuis moet blijven. Toen ik haar daarnet belde zei ze dat ze zoveel mogelijk het verstand op nul zet en dat is maar het beste dat je kunt doen in zo'n geval: je overgeven en vertrouwen op de chirurg. Goed zo Mientje: geen zorgen voor de dag van morgen. We houden van je en het komt allemaal vast wel goed!

3 opmerkingen:

Karin zei

Hoop dat de operatie goed is verlopen! xx

Davy zei

De operatie is geslaagd maar ze moest wat langer op de verkoever blijven dan gedacht. Sjaak gaat vanmiddag weer naar 'r toe en ik vond haar er gisteravond al niet slecht uitzien. Mientje is sterk! :-)

Karin zei

Oke,hoop dat het goed met haar blijft gaan,enne jullie gefeliciteerd met de tweede trouwdag ;-)

xx