Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 april 2009

Hé dooie!

Je kent ze vast wel: mensen die amper/niet op hun kind of hond letten in het verkeer en eigenlijk de rest van de wereld negeren. Het komt dan ook regelmatig voor dat Sjaak en ik denken of roepen: 'Hé dooie, hou die hond bij je! of 'Hé dooie, let op je kind!'. De levende doden hebben vaak de neiging over te steken zonder goed om zich heen te kijken en dat zij zelf écht dood willen kennelijk is hun goed recht maar kind of hond heeft daar niet om gevraagd!
PAS DUS OP VOOR DEZE ZOMBIES! ;-)
Niet te verwarren met de kassière uit Man bijt hond’s “Ons kent ons”:

2 opmerkingen:

Karin zei

Whoea........zijn het moeilijke vragen.....Haha!

Trouwens,ze hebben van Man bijt Hond opnamens gemaakt van de kapsalon van mijn vrijwilligerswerk....uitzending nog onbekend!

Nicolien zei

Hihi deze kende ik nog niet, lachen! Zijn het moeilijke vragen? Lol.
Echte humor......

Liefs Nicolien