Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 december 2008

Vijf jaar


Pa, het is vandaag alweer vijf jaar geleden dat je stierf in een Gents ziekenhuisbed. Vijf jaar waarin veel is gebeurd en ik weet niet eens of ik nog vijf jaar te leven heb. Maar ach, dat weet geen mens en als ik iets weet, dan is het dat een mensenleven van de ene op de andere dag totaal veranderd kan zijn. Afgelopen zaterdag heb ik daar weer voorbeelden van gehoord en jij hebt het 22 jaar geleden zelf ondervonden... Veel mensen zeggen me de dagen te plukken maar ikzelf zeg liever: WAARDEER DE DAG!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hey lief neefje...
vijf jaar alweer...
wat vliegt de tijd...

heel veel sterkte op deze voor jou moeilijke dag.

dikke kus van mij

je nichtje

Han en John van Nimwegen zei

Geniet van elk fijn moment in je leven, je zult zien dat het er veel zijn!

Anoniem zei

Ja... het is weer december... 1 en daarop volgend 5, dan 12 uiteindelijk gevolgd door 24 en 29, dan niet te vergeten 15 gevolgd door 19, er komen weer heel veel herinneringen boven...
Vind dit een moeilijke maand, de tijd lijkt nog sneller te gaan en er zijn de laatste jaren echt wel enorm veel emoties in een maand gepropt...

Ik ben meer voor de nieuwe start, een nieuw jaar nieuwe kansen, weer een schone lei, 2009 here we come!

X

Davy zei

Ik ben ook van plan om in december te sterven Anita, weet alleen nog niet welk jaar, eens goed over nadenken ;-) Doe je mee? :-D

Anoniem zei

Het zou zomaar in het plaatje passen, met z'n allen in december, ik vind het prima hoor, zullen we afspreken in 2057? :-D
Dan word je wel iets minder oud dan ik, maarja het is nou eenmaal statistisch (WAUW) bepaald dat vrouwen ouder worden dan mannen.

X

Anoniem zei

Leven in het nu,denk ik dan maar,als ik het makkelijker gezegd dan gedaan.

Knuf