Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 december 2008

Genieten

Ik moet van Jan en alleman maar genieten maar ik gooi gewoon mijn kont tegen de krib en roep: DAT maak IK wel uit waar en wanneer ik geniet, lol! It's my party and I'll cry if I want to...cry if I want to...cry if I want to...you would cry too if it happened to you!

3 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

You're ever so right, just do it your way!!!!

Anoniem zei

Wel toepasselijk in deze tijd,kont tegen het krib..... ;-)

Anoniem zei

ja Davy, horen wij ook veel: geniet van elkaar, elke dag, bullshit! mogen we ook af en toe huilen dan?? groetjes Astrid