Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 december 2008

En weer op pad......

Vandaag was het weer zover. De scan stond op het programma. Van tevoren proberen we er niet zoveel aan te denken, maar je denkt er toch veel aan. Wat als het nu wel fout is? Zal toch niet? Zondag zei Davy tegen me "Ik weet niet of ik me weer zou laten opereren als het zover is. Moet ik toch echt goed over nadenken".

Ik moest Davy vanmiddag alleen laten gaan, omdat we het allebei beter vonden dat ik niet meeging omdat ik me nog te rottig voel, teveel hoest en zo om mee te gaan. Vind het zwaar kut (sorry), en weet zeker dat dat niet nog eens zal gebeuren!

Om half twee heeft 'ie de scan gehad. Ging vlot en hij werd geholpen door een Zeeuws meisje, een verpleger die ook uit Zeeland komt. Hierna het wachten tot de afspraak, die om kwart voor vier stond gepland. Wachten in het ziekenhuis duurt lang, maar thuis wachten duurt nog veel langer! Rond vier uur nog niets gehoord, 5 minuten later nog niet, 5 minuten later nog niet, Zelf maar ff bellen, antwoordapparaat. Shit, zal toch niet? Weer op de stoel zitten, wat kijken, naar de telefoon lopen, is er wel bereik?

Goed half vijf, ring, ring..... En? Goed nieuws gelukkig weer. M'n lijf voelt gelijk een stuk lichter van de opluchting. Heerlijk. Hier doen we het voor. Dankjewel lieve Heer!

Onze eigen dokter, Tatjana, is zwanger en Davy had een vervanger. Die wil de scans nu iedere vier maanden laten doen omdat het zo goed gaat. Moet Tatjana nog wel toestemming voor geven, maar dat horen we wel.

Voor nu gaan we even genieten van het goeie nieuws en als Davy strakkies thuiskomt eerst een dikke, vette knuffel.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoorde het van Davy, wat een goed nieuws weer. Ik kan me voorstellen dat je je kl*te voelde dat je niet mee kon gaan en dan maar wachten op telefoon.
Maar het is goed nieuws. Gelukkig.
Geef hem maar een hele stevige knuffel.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Yes!

X

Anoniem zei

Fantasties nieuws.
Ik kan me heel goed voorstellen dat de tijd dan slopend is.
En Dave blijven genieten he

XXX Quirine

Anoniem zei

Dit wilde ik horen zo in December! Knuf!

Anoniem zei

yesyes super, ik wist niet wanneer je weer moest en had het gek genoeg in m'n bolletje zitten vandaag..fijn te horen dat alles weer oke was!

Han en John van Nimwegen zei

SUPERRRRRRRRRRRRRRR
Van harte allebei

Anoniem zei

had ff niet op je blog gelezen en hoorde vanmiddag het SUPER nieuws van je schoonzussie...

DEEF...GEWELDIG!!! geniet er maar van...

dikke kus van klooster

Anoniem zei

Héééél goed nieuws, zo wordt het een echte feestmaand, echt hartstikke fijn voor je Davy!

Dikke X Taco

Anoniem zei

Hallo, Davy en Sjaak,
We zijn net terug van vier daagjes
Drente.
Ik wist niet dat jouw scan er ook weer aankwam.
Wat een goed nieuws,houden zo!!!!!!

Toevallig mag ik ook over 4 i.p.v. 3 maanden terug komen.
Het lijkt wel of wij de baas zijn !
Liefs Truus.