Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 december 2008

Jan Bik

Ik kende heel Jan Bik niet maar zijn advertentie in de Metro deed me glimlachen:


*
"Bijna 40 jaar geleden had Jan Bik een winkeltje met boeken en tijdschriften in Amsterdam. Ook ‘stoute blaadjes’, die tegenwoordig geen mens meer zouden opvallen. Nu stond er boven de winkel een etage vrij. Daar zag hij handel in. De etage werd verhuurd aan mensen die samen een ‘erotisch avontuurtje’ wilden. Een ‘rustige en gezellige sfeer en tevreden klanten’ bleek een succesformule."

Zo leert een mensch nog eens wat. Die Jan toch en sinds enige tijd wordt Jan (nu 70 jaar) geassisteerd door zijn oudste zoon Andries.

Geen opmerkingen: