Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 april 2011

YUY

Ik kan het nog niet helemaal bevatten maar Phil2 is geslonken: van ca. 1,5cm naar 8mm lengte.
Ik ga dus door met kuren want het heeft effect! Yuuuuuuuuuuuuuy

We willen de tumor een genadeslag geven zei de neurologe. Volgende week overleg met de oncoloog.
Wat een opluuuuchting.....

8 opmerkingen:

Taco zei

Hé wat een geweldig goed nieuws zeg, daar deed je het voor! Ik drink er een glaasje op vanavond :-)

Taco

Anoniem zei

Lieve Davy,
Zojuist jouw eigen reactie gelezen.
Wat fantastisch dat de chemo gewerkt heeft. Nu wil je de volgende kuren zeker ook wel als lijf het toestaat ?
Alleen chemo geeft dus kans voor mensen met een hersentumor.
Ik hoop dat hij totaal vernietigd wordt !!!
veel liefs Truus.

ELA zei

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Han en John van Nimwegen zei

Laten we ons allen uit ons dak gaan!
joepiedepoepiebroodjepoepsnoeperdesnoepwegmetphil

Davy zei

Dankjewel lieve mensen!

Astrid Veltman zei

Geweldig nieuws!! Ben zo blij voor jou!!
Dikke kus Astrid

Anoniem zei

Lieverd het is je ook zo gegund dit goede nieuws!!!

xxxjes je nichtje

kaatje zei

Doet nog maar eens een ronde dansje. Heerlijk om te lezen dit.