Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 april 2011

Verstopt

  • Wat, heeft de Paashaas iets leuks voor mij verstopt? Nee, niet dat ik weet;
  • Zit de gootsteen dan verstopt? Nee.
Nee, ik ga spontaan aan de Activia want Zofran/Ondansetron helpt heel goed tegen de ergste misselijkheid bij chemokuren maar werkt nogal lang door en heeft in ieder geval bij mij als bijwerking dat ik moeilijk kan poepen en meer keutel als een konijn of ander knaagdier. Genoeg zo, anders wordt dit een schijtlog ;-)

"There are a number of possible side effects with Zofran® (ondansetron hydrochloride).Constipation appears to be one of the more common ones. For people undergoing chemotherapy and taking Zofran, constipation was reported in up to 9 percent."

Op 1 april kan hij niet schijten wanneer 'ie wil ;-)
 (BAH OME WILLEM!!)

1 opmerking:

Han en John van Nimwegen zei

Je bent iig geen schijtjong.