Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 april 2011

Maarssen

De publieksdag hersentumoren werd druk bezocht vandaag: het aantal gasten bestaande uit lotgenoten, naasten en anders geïnteresseerden bedroeg volgens John van Cerebraal meer dan 230. Altijd fijn om bekenden terug te zien. Verder weinig nieuws onder de zon maar de lezingen gaven samen een goed beeld van de huidige stand van zaken in "hersentumorland". Niet altijd even goed voor de moraal maar ach, ik weet al een kleine vijf jaar dat deze kwaal niet te genezen is en we gaan gewoon door met tijd rekken.

Dankjewel Stichting Hersentumor.nl , LWNO (Landelijke Werkgroep Neuro-Oncologie) en Werkgroep Hersentumoren van Vereniging Cerebraal.

2 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Was je altijd goed in tijdrekken?

Davy zei

Ik moet het maar eens een keer leren hè? ;-)