Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 april 2011

Kuurweek

Als ik niet weer moest kuren, dan hadden Sjaak en ik deze week even een break genomen. Hij had de week al vrij gehouden maar de bestemming is de Costa del Achtertuin geworden. Het is even niet anders, dit gaat voor en hij heeft in ieder geval een break van zijn werk.

7 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Jullie hadden er in ieder geval goed weer bij.

kaatje zei

Fijn dat Sjaak lekker thuis is om je te vertroetelen. Suc6 weer,hopelijk niet te ziek ervan. Xxx

Anoniem zei

Lieve Davy,
Hééééél véééél succes met deze kuur.
(Ik hoef nog maar 2 bestralingen).
xxxxxx Truus.

Anoniem zei

Heyy Nice,

Je hebt alweer heel wat erop zitten, Nog even doorbijten en hopen dat het veel resultaat heeft.
liefs

Anoniem zei

Hey Davy,

Hoop dat je je er weer net zo goed doorheen slaat als de volgende keer, (en de Costa del Achtertuin was volgens mij deze week nog zo gek niet trouwens).

hugs, Taco

Taco zei

Volgende = vorige ..

(Maar volgende natuurlijk ook)

X Taco

Anoniem zei

'Zielig' maar fantastisch geformuleerd Dave. De Costa Del Achtertuin. Lanceer ik na het weekend meteen bij De Boogh in Veenendaal, mijn dagverblijf/ gekkenhuis. Ik ben de activiteiten leider van het departement humor. Hebben ze best hard nodig gezien het gebrek daaraan, en de overdaad aan gebreken en ziektes. Het merendeel heeft (spastische-) afasie en/of een rolstoel en een litteken rondom de hersenpan en een verleden bij De Hoogstraat of het MRC. Kom dus om de haverklap ondanks de best hoge gemiddelde leeftijd met moppen als: Hoe noemen ze in Zweden een condoom ??....Pippi Vangkous.
Groeten en beterschap. Erik de Haan.