Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 april 2011

Goede Vrijdag


Op mijn Katholieke lagere school hielden we op Goede Vrijdag rond 15u altijd even stil om aan de kruisiging en dood van Jezus te denken. Nu, als hersentumorpatiƫnt, besef ik dat mijn lijden in het niet valt bij dat van Hem maar bid ik samen met anderen om genezing dan wel een langer leven of berusting.

berusting: het aanvaarden van iets wat niet te vermijden is 

2 opmerkingen:

Marianne zei

mooie Paasdagen. Wens en bid met jou voor jou en anderen.

Han en John van Nimwegen zei

laten we dan maar voor genezing bidden!