Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 februari 2011

KASSA!

Ik had er niet echt zin in dit jaar en zag het ook niet zo zitten om de Hersenstichting collecte te organiseren tijdens/na een chemokuur maar ik heb vanmorgen toch mooi ruim 1725 euro kunnen storten op rekening van het goede doel. Elizabeth en ik waren gisteren zowat rijp voor het gesticht na het tellen van de inhoud van de collectebussen, maar ik heb er gelukkig niet van gedroomd, lol.
Een paar feitjes: 
  • meest voorkomende munt was 5 eurocent (697 stuks);
  • minst voorkomende euromunt was 1 cent (55);
  • meest ontvangen briefje was 5 euro (22 stuks);
  • minst voorkomend briefje was 20 euro (1 maal).
Het zit er weer op voor dit jaar.

1 opmerking:

ELA zei

Dat is een mooi bedrag!