Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 februari 2011

Bloed

Sjaak zijn witte bloedlichaampjes zijn weer gedaald tot acceptabel niveau maar mijn bloedplaatjes moeten juist nog stijgen voor ik aan een nieuwe kuur mag beginnen. Voor hem betekent dat binnenkort een afspraak met een KNO arts voor verder onderzoek en ik moet volgende week weer laten prikken.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog even en jullie zijn zo lek als een vergiet =(

Knuffels,
Inge

kaatje zei

Het is maar goed dat jullie wel van een beetje bloed houden(in films). Sterkte allebei met de artsen.

Han en John van Nimwegen zei

jullie kunnen elkaars bloed wel drinken whoehaha

Davy zei

Ik wel Kaatje maar Sjaak kijkt dan niet ;-) Jullie ook sterkte met artsen en therapeuten!

Lek zijn we nog niet Inge, we wonen alleen vlakbij de Lek :-)

Bloed drinken? Ik heb geen ijzergebrek hoor alleen te weinig bloedplaatjes ;-)

Han en John van Nimwegen zei

Nou zeg, dacht ik je te helpen! Ik bedoelde natuurlijk dat je wat bloedplaatjes van Sjaak op zou kunnen slorpen.