Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 juni 2010

Stemming

Hoe ben je vandaag gestemd en héb je al gestemd? Mijn stemming is wat minder (beetje dippie) maar ik heb Sjaaks en mijn stem in ieder geval uitgebracht.

"ge·stemd bn in een bep. stemming verkerend: goed ~ zijn

 stem·men stemde, h gestemd 1 zijn stem (4) uitbrengen 2 (muz) op de juiste toonhoogte stellen: een piano ~ 3 in een bep. gemoedstoestand brengen"

2 opmerkingen:

kaatje zei

Natuurlijk gestemd..stemming hier ook een beetje gelijkende op het weer.

Anoniem zei

Jazeker, mijn democratische recht gebruikt. Wat overigens grappig was; koud had ik een hokje roodgekleurd of ik kwam de kandidaat van mijn keuze in levende lijve tegen in het winkelcentrum. Ze was daar nog even druk aan het flyeren namelijk :-) Nu maar afwachten of ze in de kamer net zo vlijtig haar best zal doen.

Taco