Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 juni 2010

Ei


Schilderen is niet mijn passie anders zou ik het wel vaker doen. Nee, ik schilder alleen als ik zin heb en de laatste tijd heb ik daar helemaal geen zin meer in. Ik heb behoefte aan iets nieuws en ik weet niet wat, kortom ik kan mijn (creatieve) ei niet kwijt en dat voelt euh..vol!

2 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

wat denk je van photoshoppen = pjoeteren en schilderen in één. Is dat misschien het ei van Co.. uh Peef?

Davy zei

Hmmm, daar kan ik me wel in vinden Han want digitaal fotofröbelen vind ik écht heel leuk!