Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 juni 2010

Ondag


Ik vind dit geen fijne dag. Waarom? Ik ben niet in mijn hum: ben triestig, onrustig en snel aangebrand. Laat deze dag maar heel snel voorbij zijn want het is een on-dag. WEG met dat lege, ongelukkige en onbestemde gevoel ! Blèh!!

2 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Ik dacht dat dat zwarte gat in je hoofd zat. Is het nu afgezakt naar je hartstreek? Dan kan nu je kop in ieder geval weer op!
En morgen is het ook lekker weer, het is toch zonde om daar niet van te genieten. Herpak je en tel je zegeningen. Dit was Brandpunt, goedenavond.

Davy zei

BOINGGGG :-)