Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 juni 2010

Beesies?!

Probeerde ik net bij AH een luchtig gesprekje met de vrouw voor me in de rij bij de kassa te voeren, keek ze me aan alsof ze het in Keulen hoorde donderen. 'De Beesies zijn nog steeds op' zei ik en na nog een paar pogingen was haar antwoord: 'Ik weet niet waar je het over hebt!'. 'Nou, dan ben je ook niet helemaal bij de tijd' dacht ik en toen ik haar nog eens goed bekeek kwam de aap al gauw uit haar lange rok: ik had zeer waarschijnlijk te maken met een Gereformeerde dame die zoveel mogelijk (Duivelse) invloeden buiten de deur probeert te houden en zich afsluit voor TV en Internet. Ze dacht misschien dat ik het over platjes had of zou ze die ook niet kennen laat staan hébben? ;-)

2 opmerkingen:

Karin zei

LOL.....waarschijnlijk zei ze eenmaal thuis: ik heb nu toch zo'n rare snuiter gesproken,die dacht dat hij in een dierenwinkel was.....

;-) Karin

Chanti zei

Whahahaa.... die leeft nog in de steentijd joh, gheghe!