Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 mei 2010

Vicks

Pa gebruikte altijd Vicks VapoRub zalf als hij verkouden was: dat smeerde hij dik op zijn borst en hij liet ook zijn rug ermee insmeren. Dan een flanellen doek of shirt erover en naar bed, onder de wol (zweten was toen goed, je moest het 'eruit zweten'). Ik ben een beetje 'afvallig' want ik heb mezelf laatst ingesmeerd met Dampo Verkoudheidsbalsem, lol. Maar ik gebruik nu ik verkouden ben wel twee andere Vicks producten: Sinex en First Defense. Is íe misschien toch nog een beetje trots op me ;-).

Geen opmerkingen: