Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 mei 2010

Sjiek idee

Ik moet toch ook even dit bedrijfje promoten: Hatsjiekidee .

'Kanker is een ziekte met verstrekkende gevolgen op emotioneel en lichamelijk gebied. Ook kunnen er uiterlijk veel veranderingen optreden.De maakster van Hatsjiekidee hoeden maakte dat van dichtbij mee en ging daarna op zoek naar een comfortabele oplossing voor een hoedje bij haarverlies, die ook nog bijdraagt aan een "goedgemutst" gevoel.'

Toen ik door bestralingen van mijn kop mijn haar verloor ben ik vooral in de zon een bandana gaan dragen en dit initiatief vind ik errug leuk. Veel goede en sjieke ideeën daar in Driebergen ;-) !

2 opmerkingen:

SchoonZussie zei

Mooi zeg, ziet er echt leuk uit!

Han en John van Nimwegen zei

Als al haar hoedjes zo mooi zijn dan levert ze echt prima werk!