Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 mei 2010

New York


In 1999 zijn Sjaak en ik een weekend naar new York geweest met gewonnen tickets van Heineken (nog bedankt bierbrouwer!) en mijn supersportieve broer (wielrennen, hardlopen) gaat er in november de marathon lopen. Helaas kan mijn husband niet weg van zijn werk rond die tijd en ik zit eraan te denken om alleen te gaan en broerlief samen met schoonzussie aan te moedigen. Ik twijfel nog want misschien voel ik me in de tegen die tijd superdrukke wereldstad wel heel erg alleen zonder Sjaak? Eens goed over nadenken dus.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

*offert zich op om jouw moraal hog te houden ginder*

hihi

xx
soefke

Anoniem zei

hooooooooooooooooooog dus