Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 mei 2010

KOOPJE!

Wat las ik net op de site van RTV Utrecht??
'Kasteel Broekhuizen in Leersum staat te koop. Het pand moet bijna 6 miljoen euro opleveren. De laatste eigenaar kon de hypotheek niet meer betalen.
Eind mei beginnen de rondleidingen voor ongeveer honderd potentiƫle kopers. Onder meer mensen uit de Quote top-500 en beleggers gaan het kasteel van binnen bewonderen. Wie het kasteel koopt krijgt er ook vijf hectare landgoed, oranjerie, koetshuis en boerderij bij.'

RUK, zes miljoen is me wat te gortig, dat is net boven mijn budget. Jammer want je kunt er bijvoorbeeld heerlijk wandelen en een eigen bioscoopzaaltje had ik ook wel als prettig ervaren. Aaaaah, wie koopt het en geeft me een eigen logeervleugel of een bijgebouw? ;-)
N.B. Foto's zijn van 5 april jongstleden.

1 opmerking:

kaatje zei

dat er nog 100 potentiele kopers zijn zeg...doe toch iets fout^?!