Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 mei 2009

Waarom?


Soms denk ik: waar doe ik het allemaal nog voor met mijn ernstig beperkte levensverwachting? Vooral als ik weer eens uit mijn vel spring door agitatie en frustratie, dan staat erna het huilen me nader dan het lachen... Nou ja, dit probleem lost zichzelf op zullen we maar zeggen!


6 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Bekijk je levensverwachting eens als de weersverwachting. Niet iedereen krijgt wat hij verwacht, dus we wensen jou dat je de verwachtingen NIET waarmaakt!!

Davy zei

Goed idee! Het is vandaag alweer zonniger maar gisteren waren er donderwolken en regenbuitjes ;-).

kaatje zei

♫♪ op een mooie pinksterdag ♪♫..Statestieken zijn er om ongelijk te bewijzen toch, kom op he!!

Claudia zei

En wat dacht je van de wonderen die de wereld echt nog niet uit zijn?!

Davy zei

Helemaal goed Claudia en hoop doet leven!

Groetjes,
Davy

Anoniem zei

Jij bent en blijft ons 'wandelend wonder'. Punt UIT. ;-)

XXX
Chanti