Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 mei 2009

Extra Extra read all about it

Soms wil ik stoppen met dit weblog. Het oorspronkelijke doel wordt niet meer gediend en vaak heb ik het gevoel dat ik voor de kat z'n köt zit te bloggen. Toch laat ik 'm bestaan want in de toekomst kan íe nog van pas komen: een tumor-recidive is vast érg goed voor de 'kijkcijfers'. NIEUW, nog meer tumor! ;-)

Ik wil wel dit blog enigszins aanpassen en vandaar deze oproep:
Mensen die getroffen zijn door een hersentumor of nauw betrokken zijn (geweest) bij zo iemand en hun verhaal, een gedicht of wat dan ook kwijt willen, kunnen dat voortaan op dit weblog plaatsen. Mail me!

edit 23u27
vanochtend heb ik na de reactie van Claudia dit filmpje gemaakt om mijn oproep kracht bij te zetten :-) :

12 opmerkingen:

Claudia zei

Niet stoppen!
Begin dit jaar ben ik via 1 van jouw links terecht gekomen bij een yahoo group met hersentumorpatienten. Ben zelf ook zo'n patient. Maar dan al wel bijna 10 jaar (ja ja, meelezers, er is hoop!).
Enfin, zelf heb ik al die jaren mijn kop maar een beetje in het zand gestoken. Er kan geen biopsie worden genomen, daar het kreng in mijn hersenstam huist, dus al die tid weet ik niet precies wat voor tumor het is. Maar nu ben ik zelf actief van alles gaan uitzoeken met als gevolg dat ik over 2 maanden niet weer een MRI krijg, maar een MRS - waarmee de inhoud van de tumor (hopelijk) bepaald kan worden.
Kijk eens aan, je weet zelf niet eens hoeveel goed je doet met je blog. Rustig door blijven gaan, zou ik zo zeggen. Zonder nieuwe medische problemen, denkt erom!

Karin zei

Ik lees nog iedere keer mee hoor,gelukkig gaat het vaak niet over hersentumoren,maar ik begrijp je wel,deze blog is natuurlijk oorspronkelijk wel daarvoor opgezet. Maar Claudia geeft al aan waarom deze blog bestaansrecht moet blijven houden!

Anoniem zei

Goed plan Peefie, niet stoppen maar samen doorgaan.
Veel mensen hebben hier steun aan!

Chanti
xxx

Nicolien zei

Ik lees je log altijd hoor. En ik ik denk zeker dat het voor mensen een steun kan zijn. Dus liever niet stoppen.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Hoi Davy,
Ik snap dat je wilt stoppen, maar ik lees het nog altijd met genoegen.
De nieuwe vorm die je eraan wilt geven lijkt me een goed idee.
Zo hoor ik voor het eerst het woord MRS, even opzoeken wat dat in houdt.
Liefs Truus

kaatje zei

ik sluit me aan bij m'n voorgangers, ga gewoon door met schrijven...daar is geen "nieuws"voor nodig..juist de "gewone"dagelijkse verhalen over vanalles geven hoop aan de mensen die in het zelfde schuitje zitten/zaten en daarnaast vinden we het gewoon leuk iets van je te lezen ☺

Davy zei

Dankjewel voor de positieve opbeurende reacties Claudia en anderen :-)

Anoniem zei

Gewoon doorgaan, het is goed om te lezen dat er meer zijn die met een tumor doorgaan....

Schoon Zussie zei

Ik begrijp je gevoel...... toch zijn er veel mensen die je blog volgen. Wij natuurlijk ook, de ene keer met en de andere keer zonder reactie, ik zou zeggen doorgaan en las af en toe een baaldagje in of zo als je geen zin hebt.

Groetjes ook aan je hubbie,
see you!

Marieke zei

Hallo Davy,

Allereerst niet stoppen!!!
Ik had een hele mail voor je gemaakt maar heb m teruggekregen...(webmaster@peefie.nl)
Is het mogelijk om je te mailen zonder dat het op je blog komt?
Groetjes,
Marieke

Davy zei

Wat raar Marieke, het e-mail adres klopt wel. Dankjewel voor je reactie en natuurlijk geef JIJ aan wat op dit weblog mag staan en wat niet. Probeer peefie@gmail.com eens?
Groetjes!

Anoniem zei

hoi Neefke...ook ik lees zowat dagelijks je blogs....reageer niet zo vaak maar meelezen doe ik echt wel. ik vind het fijn om je blogs te lezen en hoop het nog lang te kunnen doen

dikke X