Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 mei 2009

The story continues

Oké oké: niet alleen een tumor recidive maar ook een post te willen stoppen met het blog levert veel reacties op :-). Dus blijf ik bloggen maar ik wil weer 'terug naar de basis' dat wil zeggen meer aandacht voor en meer verhalen over mensen met een hersentumor. Dit weblog is met die gedachte opgezet en ik kan me dan wel aardig goed voelen bijna drie jaar na diagnose maar veel mensen halen die drie jaar niet eens of hebben meer moeten inleveren.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

IDD Davy, NIET stoppen, maar lekker van je afschrijven. Alles wat er door je hersenen heen gaat.
Jammer te moeten lezen dat er groei te zien is, we gaan voor meer onderzoek, dus hou nog even een aantal decennia vol......... :-).

Heb je de tussenstand van Nico zijn actie al gezien? http://steppentegenkanker.nl/tussenstand Ze gaan hun doel van 50.000 euro om het Erasmus onderzoek met een cocktail van eiwitremmerende medicijnen op hersentumoren echt na de zomer starten als het zo door gaat.

Ik nodig graag iedereen uit om mee te helpen!!! Elke euro is er eenjte. En helaas de hersenstichtng en de KWF doen voor hersentumoren nauwelijks iets. Die hebben een ander beleid.

Ga door Davy, en zien we jullie bij de BBQ op 6 juni?

Groeten,
Klaske en Nico

Davy zei

GELUKKIG geen tumorgroei bij mij, Klaske en Nico! (niet andere mensen bang maken ;-)) De enige groei die ik wil zien is persoonlijke en bloggroei.

Ik heb by the way laatst in de supermarkt nog wat centen in de 'steppentegenkanker-collectebus' gestopt :-).

Tot 6 juni!!

Anoniem zei

Heee!

Te snel gelezen, gelukkig!!!!!
O, waren die centen van jou!!! Dank je wel. Je ziet het waar het toe leid!

Groeten,
Klaske

Han en John van Nimwegen zei

Ga zo door Davy, je blog was idd erg van je beginpunt afgeweken. We lezen hem altijd, maar we merkten ook wel dat je hem soms wilde "vol schrijven". Dit is een stuk beter voor jou en ook voor alle andere lotgenoten.
Liefs, John en Han

diepfries zei

Hoi,

Ik heb nog nooit gereageerd maar ik lees wel regelmatig op je log, het zou idd erg jammer zijn als je stopt en je zult wel afgeweken zijn van je oorspronkelijke doel maar ik vind (en meer mensen, zo te zien..) je log erg interessant om te lezen!
Keep up the good work!
Groet,
Aafke

Davy zei

Dankjewel Aafke! *bloos*

Nicolien zei

Goedzo! Gewoon doorgaan, ik denk dat het heel veel steun kan geven aan mensen die hetzelfde ervaren.
Gewoon doorgaan............

Liefs Nicolien