Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 mei 2011

Kleine ergernis

Net een brief van de Lotto ontvangen in een vernieuwde poging om me over te halen weer mee te gaan spelen. Dat is hun goed recht natuurlijk maar waarom moet er weer zo'n crappy plastic pasje bij zittten? Andere loterijen kunnen er ook wat van hoor! Iedereen wordt gestimuleerd om te recyclen maar zij blijven potentiƫle deelnemers spammen met onnodige plastic troep. Hier gaat dat linea recta in de plastic verzamelzak maar ik wed dat het op heel veel adressen bij het andere afval terechtkomt.

Geen opmerkingen: