Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

31 mei 2011

5/5

De vijfde en laatste dag vandaag van de vijfde chemokuur met Temozolomide capsules in 2011. De pillen zijn weer braaf geslikt en nu mag ik aansterken. Sjaak zei het al: de derde dag is meestal het rottigst en zo ging het ook deze kuur: keertje overgegeven en veel, heel veel geslapen zondag en gelukkig dat ik dat kon want dan voel je tenminste niets.
Er volgt nog minstens 1 kuur eind juni en daarna? Nog 5 of wel 55?? Hope not!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy,
Wat zalig dat je deze kuur weer achter de rug hebt.Ik hoop van ganse harte dat hij je tumorcelletjes heeft vernietigd !
Helaas blijven we leven in onzekerheid.
Een knuffel van Truus.

SchoonZussie zei

Goed gedaan, ze zitten er weer in! En Phil die zal het nu toch wel snappen.... die zien we nooit meer.... terug!!

Lfs

Anoniem zei

hey lief neefje!!!

gelukkig dat deze er weer op zit...nu weer ff flink aansterken

ik denk aan je!

liefs Chantal xxx