Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 mei 2011

Apo...theek/-calyps

Ja, mijn bloed is weer goedgekeurd in het UMC en ik ga eind van de week beginnen aan de volgende kuur maar wat heeft het voor nut hè nu de wereld 21 oktober vergaat en anders wel in 2012.

NOS Nieuws - 'Wereld vergaat nu op 21 oktober'


4 opmerkingen:

SchoonZussie zei

Ja weet je, gaan we wel lekker met z'n allen :o) Nu maar hopen dat er niemand als enige overblijft, is ook zo sneu een nieuwe Remy ;o)
Dus laten we er maar het beste van maken tot 21 oktober, want je kan best eens mis zijn met het berekenen van het eind van de wereld. Wat is nou 5 maanden op een mensenleven.... En weet je..... misschien zijn ze wel 5 eeuwen mis, wat is dat nou op het aantal eeuwen dat de wereld al bestaat. Dus doe het maar hoor, voor de zekerheid :o)

X

Marianne zei

Toi toi met de volgende kuur

Han en John van Nimwegen zei

Toch maar doen hè, als de wereld idd vergaat kom je tenminste gezond de hemel binnen huppelen.

Davy zei

Oké, ik ben overtuigd en ga vanmiddag mijn pillen halen bij de apotheek en we zien wel wanneer de apocalyps verschijnt ;-) (wel vaak op TV de laatste weken dat einde der tijden)