Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 augustus 2010

Vier

Vier jaar geleden lag ik in het UMCU te slapen of misschien werd ik toen wel net wakker gemaakt door een nachtzuster/-broeder ; de dag ervoor was de vermaledijde hersentumor eruit gewipt en ze moesten me dus nog goed in de gaten houden. Is het echt al vier jaar geleden? Ja, lees maar terug in dit blog :-) Niet te geloven hè? Iets om te vieren misschien en volgende maand vier ik Deo Volente alweer mijn vierde kroonjaar \O/.

5 opmerkingen:

xxx kaatje zei

Alweer 4 jaar joh, wat gaat de tijd toch snel.
Gelukkig hebben ze dat heel kundig gedaan dat uitslopen en nabehandelen..die 40 wel heel goed vieren he!!

ela zei

Het gaat inderdaad heel snel. Lijkt tegelijkertijd kort en ook weer al lang geleden... ik weet het in ieder geval nog heel goed!
Enne die 40, dat wordt in ieder geval al smullen ;-)

Lfs

Han en John van Nimwegen zei

VIER jaar alweer? Dat moet geVIERd worden. Ga samen eens lekker uitspatten!

Unknown zei

Puik werk hebben ze verricht!!
So glad you made it...

Mogen we nu onze voodoo-mandarijn weer weggooien? :o)

Anoniem zei

4 jaar verder moet je wel vieren. met de verjaardagen erbij moet er wel heel iets bijzonders gedaan worden :)

stiefmoe