Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 augustus 2010

Huiselijk

Op zo'n dag als vandaag moet je op je tellen passen en daarom ben ik maar in en om het huis bezig. Kep de ramen aan de voorzijde gelapt en de wasmasjien is druk. Wat struiken gesnoeid (of dat nu wel 'mag' of niet kan me niet schelen) en binnen en buiten wat kleine dingen veranderd. Ben de laatste tijd ook erg van de bakjes, dozen, tasjes, zakken, mandjes kortom opberg-dingen want na grrr te zijn ben ik nu opruim-woedend ;-).

"hui·se·lijk bn, bw 1: op het huis of het huishouden betrekking hebbend; 2: honkvast; 3: gezellig."

O en dit wilde ik afgelopen dinsdag uploaden:

2 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Er liep toch geen zwarte kat onder je ladder door toen je de ramen lapte?

Davy zei

Nee want om dat te voorkomen heb ik geen ladder gebruikt maar de PVA10x (wie kent 'm nog?)