Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 augustus 2010

Grrr

Soms voel ik me zó enorm GRRR! Dan voel ik me waardeloos en onbegrepen en wil ik alleen maar weg, weg, wég en verlang ik naar stilte en rust. Misschien kan ik beter een hoge berg beklimmen en de longen uit mijn lijf schreeuwen maar ik ga mezelf meestal zitten opvreten. En waarom kan ik GVD niks naar YouTube uploaden?! Zit Ziggo weer te klooien? %$^&;*^%*

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Dan stuur je gewoon ff een mailtje :o)
Komt er vanzelf goeie raad terug :o)

X

Anoniem zei

En soms ook nog een leuk kaartje :o)

Anoniem zei

Voel je je niet meer zo alleen grrrr :o)

Anoniem zei

Of je zet het op je blog :o)
Reageert er ook altijd wel een :o)

Anoniem zei

Zo heb je nog wat te lezen ook :o)

Anoniem zei

Hey, hoorde net dit liedje op 80 hits van Radio 10 gold en moest gelijk aan jou denken :) Ik vind het zoooooon mooi liedje en jij ook volgens mij!

Hoef je niet meer grrrrr te zijn :o)

http://www.youtube.com/watch#!v=n2aMaMkDwTA&feature=related

Oja tot over 11 dagen :o)

Davy zei

Dat is inderdaad een favoriet nummer van mij! En ik voel me al een stuk minder grrr hoor, nu ben ik vooral moe van het grrr zijn
;-).

kaatje zei

* geeft virtuele knuffel aan boze peef* Kop op , hopelijk schijnt het zonnetje vandaag weer ietsjes meer.

Han en John van Nimwegen zei

Nog altijd niet uitge-grrrrrrr-d Davy? Kop op en gewoon verder gaan!