Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 februari 2009

Taphoorn Hond Bril

Vanmorgen zijn we naar een lezing van professor Taphoorn in Maarn geweest.

Taphoorn, Prof.dr. M.J.B.
Neuroloog in het MC Haaglanden, Den Haag en bijzonder hoogleraar neuro-oncologie, VU Medisch Centrum Amsterdam. Houdt zich
in het bijzonder bezig met de kwaliteit van leven bij hersentumorpatiƫnten.
+31-20-4444234
m.taphoorn@vumc.nl
Aardige man met prettige stem en dito lezing.

We zijn niet gebleven voor het middagprogramma met praatgroepen maar besloten na de lunch huiswaarts te keren. Toen we naar de auto liepen zagen we een leuk eigenwijs hondje achter het stuur van een rood busje zitten en zoiets kan meteen je dag goedmaken als die al niet goed was :-); het beessie zat klaar om weg te rijden:


Korte tussenstop in Doorn waar we een leuke nieuwe bril voor mij hebben uitgezocht omdat laatst eentje gesneuveld is (liever de bril dan ikzelf! ;-)). Van de week even mijn ogen laten opmeten omdat dat vandaag te lang zou duren eer ik aan de beurt was. Zal nieuwe fiets mettertijd wel hier showen :-).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy,

Jammer dat wij elkaar niet even de hand konden schudden gisteren.
Fijn dat je "mijn gastspreker" prettig vond. De tv-commercial die wij gisteren hebben gemaakt bij de KLPD te Driebergenv oor meer aandacht en geld gaat zeer imapctvol worden. De dag is zeer geslaagd. Hard werken, Nico kwam zelfs door de casting, maar een hele ervaring rijker.

Toch dan nu even via de digitale weg onze groeten, en leuk je in ieder geval te hebben gezien :-)

Vr.gr. Klaske

Davy zei

Altijd weer leuk om jou/jullie te treffen Klaske en ik ben heel benieuwd naar de commercial!

G€€F VOOR GENEZING!
Stichting
STOPhersentumoren.nl

Hoofdstraat 88
3972 LC Driebergen

Rabobank rekening: 1364.68.942
K.v.K.: 30229982