Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 februari 2009

Chasing LIFE

Vandaag ben ik een beetje somber. Tijdens de lezing van gisteren realiseerde ik me weer even: goh, het gaat ook over mij en ík heb die operatie, bestralingen en chemokuren óók gehad. Niet dat ik het vergeten was maar het is inmiddels voldoende naar de achtergrond afgezakt en dát lijkt me ook heel belangrijk voor kwaliteit van leven!

Wat zegt mijn bioritme progje?
"This is not your day. Do not attempt anything of importance. Refrain from making thoughtless promises or indulging whims. Avoid gambling or financial transactions. Postpone finalizing deals, contracts or signing important documents. On this day you may feel lazy, apathetic, and unmotivated."

Geen opmerkingen: