Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 januari 2009

Reünie

Waar Hyves al niet goed voor is. Via Hyves heb ik weer contact met mijn beste maatje van de middelbare school en gisteren heb ik 'm opgezocht in Tilburg. In mei is een reünie van onze school en het was gistermiddag zó gezellig dat we hebben afgesproken om er samen heen te gaan. Het is trouwens een klein landje/wereldje want de zwager van die schoolkameraad is een collega van mijn broer :-). Zal me benieuwen of de VWO reünie eindexamenjaar 1989 ook leuk is want alleen was ik niet gegaan ;-).

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey das leuk, ik ben zelf gek op reunies, heb er 14 jaar geleden ook een georganiseerd van de lagere school. Was echt geweldig!

Enne natuurlijk nieuwsgierig naar de collega van Ludwig...

Davy zei

F.F. zijn zijn initialen Anita :-)

Anoniem zei

Nog nooit een reunie gehad,mijn lagere school en lhno zijn afgebroken en van het mbo heb ik nooit wat gehoord. En eerlijk gezegd zou ik er echt over na moeten denken of ik wel zou gaan..

Anoniem zei

Leuk dat je via hyves contact heb gelegd. En nog leuker dat je elkaar weer gezien hebt.
In April 2008 was een reunie van de basisschool, maar ik ben niet gweest.
Ben benieuwd hoe het zal zijn in mei.

Liefs Nicolien

Google-Girl zei

Altijd leuk, oude vrienden terugvinden! :)

Han en John van Nimwegen zei

Laat Sjaak maar uitkijken: heb je gehoord wat er gebeurde na het programma "het mooiste meisje van de klas"? Oef, da was stief nie geestig.
Voor alle duidelijkheid: geintje hoor, dat over jou.

Davy zei

Nou Han en John, wie weet wie ik allemaal nog tegenkom op die dag ;-).