Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 januari 2009

Charging the battery

OE, otootje wilde niet starten: accu helemaal leeg. Laat ik nou jaren gelee bij Conrad een acculader hebben gekocht, dus die komt goed van pas. Wat een schijtweer ook: de deur aan bestuurderskant zat eerst potdicht; wèèèh kwillun garaasjuh! Het is allemaal ook niet zo erg want hij start alweer (adem iiiiin, adem rustig uiuiuiuit) maar ik zou met schoonma naar ziekenhuis voor controle gaan en ze kon zo gauw niet iemand anders vinden om te rijden. Sorry moe!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ook veel te koud voor auto's, hier ook geen garage maar gelukkig nog geen startproblemen..klopt af..

Anoniem zei

Nou misschien helpt het om te weten dat je niet alleen bent, ik ben het oude jaar uitgegaan met een lege accu... Omdat ik vanuit de rolstoel niet bij de hele voorruit kom met de krabber moet ik die altijd eerst met de autoverwarming ontdooien. Dat VREET natuurlijk al accu. Daarna moest ik tanken en de auto voor mij bij de pomp deed er eindeloos over. Op een gegeven moment heb ik toen de motor maar even uitgezet (lampen nog aan..oeps) enfin toen ik eindelijk aan de beurt was startte de auto dus niet meer. Gelukkig heb ik ook van die handige kabels bij me! Dus ik ben uiteindelijk toch nog voor de jaarwisseling op mijn bestemming aangekomen in plaats van helemaal dood te vriezen daar bij de pomp. :-) - Taco