Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 juli 2014

Klotezooi

Door een terugval heb ik nu niet alleen minder kracht en gevoel in mijn linkerhand maar ook in mijn linker onderbeen.  Ook is mijn balans/evenwicht nog verder verslechterd en loop ik nu ook binnenshuis met een stok om te oorkomen dat ik omkukel. En het ging net zo goed met fysiotherapie maar dat staat  voorlopig in de pauzestand,  net als kleine wandelingetjes met (FaceBook) vrienden maken.  waardoor wordt deze terugval veroorzaakt? Door afbouwen van  Dexamethason maar dan weten we nog niet wat er in mijn kop allemaal aan de gang is: opnieuw oedeem,  littekenweefsel,  tumorgroei….  Over twee weken weer een MRI scan

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Davy,
Waardeloos die terugval. Het is zo een beperkt leven.
Wens je sterkte bij de volgende scan.
Liefs,
Toos