Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 oktober 2014

Voeddhha

Met mijn dikke Dexamethason kop en dikke pens ben ik steeds meer de gelijkenis van Boeddha lol. Wel zonde dat ik door overgewicht en gebruik van Dexa nu ook Metformine moet slikken voor mijn ontregelde bloedsuikerhuishouding  ..

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Davy,

Wat een moeilijke tijd voor jullie.
Jouw hoofd wordt er nog steeds niet dunner op.Vervelend dat jij nu medicijnen nodig hebt om te kunnen overleven. Ik hoop dat jij het allemaal aan kan samen met Sjaak.
Heel veel liefs en een dikke knuffel van Truus D.