Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 januari 2012

Twaalf

Iedereen maar vooral jullie als blogvolgers de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar!! Maak er wat van! Vannacht heb ik het begin van dit blog nog eens gelezen en vooral de reacties ontroerden me: zo lief, hartelijk en vol medeleven. Dat was 2006 en nu is het alweer 2012! Het lijkt zo enorm lang geleden en soms is het net alsof iemand anders dat allemaal heeft meegemaakt: tijd heelt dus daadwerkelijk wonden.
De loterijen en Vrouwe Fortuna hebben niet meegewerkt en ik begin dit jaar niet als miljonair maar wat er ook mag gebeuren, ik ben er klaar voor, kom maar op!



3 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Beter een gezonde arme dan een zieke miljonair!
Voor jou wensen we natuurlijk een euuwigdurende gezondheid!!!!!1

Han en John van Nimwegen zei

Ik zal ff euuwigdurende wijzigen in eeuwigdurende anders werkt het misschien niet, oeps.

Anita van Waterschoot zei

Yes, go for it! Gewoon doorgaan :o)

Lfs
ELAQ