Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 januari 2012

2x mooi

Er moet wat meer muziek op dit blog komen want zonder muziek kan ik niet.
Eerst Serge


En in een hipper jasje met jaren 80 saus:


N.B. de titel betekent:
ik ben gekomen om je te zeggen dat ik weg ga
Het lied is gebaseerd op het gedicht
Chanson d'automne van Paul Verlaine:

4 opmerkingen:

Anoniem zei

http://youtu.be/3uIl6-vglaM


p.

Davy zei

Kan ik iets voor je doen? Dat troostlied voor een in de steek gelaten iemand heeft een mooie tekst maar mijn muziek is het niet, alleen die trompet al :-\ sorry Petra :-)

Anita van Waterschoot zei

Erg mooi (en door mij vergeten) nummer!

Anoniem zei

haha slechte keus dus geluid uit en alleen tekst lezen dan. sorry ..groetjes petra