Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 januari 2012

Dommm

Dat geheugen van mij is soms NIET te peilen, net alsof ik af en toe een foutmelding krijg bij het opslaan of naar boven halen van informatie. Gelukkig heb ik het niet de hele tijd en de ene dag is de andere niet maar het is wel erg frustrerend. Gisteren bijvoorbeeld: schrijf ik een kaartje en leg het klaar in de gang. Ga ik wat later boodschappen doen en herinner me in de auto "Ah ja, kaartje posten". Kaartje gehaald en gepost en hele poos later valt het kwartje/10 eurocent. "hmmm, heb ik er wel een postzegel op gedaan? Geloof het niet...grrrrr".
Apotheker mailde me net of ik de bestelde medicijnen wel nodig heb want het recept is 5 januari jl. al herhaald...shit, verkeerde medicijn opgegeven. Ik had het gisteren ook wel druk maar toch....Volgende week mijn kop weer eens laten scannen :-/.



3 opmerkingen:

edsbev zei

Kan er best inkomen wat je beschrijft. Ik heb soms ook van die verwarringen en vergeetachtigheden, vooral in de periodes dat ik temodal neem. Gelukkig is het niet constant want dat zou pas echt en probleem zijn. Heb ook goed nieuws gskregen ivm mijn tumor. De behandeling slaat aan en de vooruitzichten zijn goed volgens het oncologen team van UZA.
mijn blog vind je op :http://blog.seniorennet.be/edsbev/

Davy zei

Dankjewel voor je reactie Eddy! Ik ga je blog nog beter bekijken maar ik moest lachen dat jij ook "zolang ik blog, ben ik er nog" hebt staan :-).

Zullen we een Temodal fanclub oprichten? Onze anaplastische astrocytomen kunnen daar in elk geval niet goed tegen ;-)

Veel sterkte en succes met kuren!

Han en John van Nimwegen zei

9 van de 10 mensen schijnen dit te hebben. Heb je ook dat je niet op de meest alledaagse woorden kunt komen of dat je iets helemaal verkeerd zegt, bijvoorbeeld dat je mes zegt als je vork bedoelt? Join the party.
Heb je volgende week weer een scan? In dat geval pink ik voor je (oh sorry, ik bedoel duim ik voor je).